Přírodní podpora tvorby hormonů štítné žlázy

Pro tvorbu hormonů štítné žlázy je důležitý především jód. Dále se na tvorbě hormonů podílí měď, selen, zinek a železo.

Potraviny, které obsahují jód: mořské řasy, kelp, ředkvičky (možný strumigen...lidé s onemocněním štítné žlázy by se jí měli vyhnout), petržel, ryby, mořské plody, vejce, banány, brusinky, jahody, himálajská krystalická sůl.

Potraviny obsahující zinek: dýňová semena, ryby, cibule, pšeničné klíčky, droždí, špenát, játra, houby, maso, ústřice a mořští korýši, vajíčka a netučné mléko.

Potraviny obsahující selen: mořské ryby a plody moře, ledviny, játra, tuňák, obilniny, obilné klíčky, luštěniny, kokos, otruby, cibule, rajčata, brokolice, česnek a hnědá rýže.

Potraviny obsahující měď: kukuřice, sója (možný strumigen...lidé s onemocněním štítné žlázy by se jí měli vyhnout), oves, brambory, avokádo, fazole, hrách, celozrnné obiloviny, švestky, vnitřnosti a plody moře.

Potraviny obsahující železo: řeřicha, játra, sušené ovoce, nať petržele, pažitka, droždí, brokolice, ovesné vločky, celozrnná mouka, broskve, žloutky, chřest, ořechy, boby, melasa, červené maso, játra, mořští korýši.

Příjde vám tento článek zajímavý? Pošlete ho dál!
Diskuze ke článku
Přidat komentář
Související produkty na 001shop.cz: 

Přidat komentář

Reklama

Reklama