10 způsobů, jak právě nyní učinit své tělo odolnější proti rakovině

Můžete podniknout kroky ke zvýšení odolnosti vašeho těla proti rakovině prováděním každodenních činností a návyků.

Pokud si myslíte, že není nic, co můžete udělat, abyste zabránili rakovině ... zamyslete se znovu.

WHO odhaduje, že z těch každoročních případů úmrtí na rakovinu, se třetině případů dalo na 100% předejít a jedné třetině se dalo předejít včasným odhalením a léčbou.

Téměř 70% všech rakoviny souvisí životním stylem. To znamená, že rakovina se vyvíjí v důsledku našich rozhodnutí.

Ředitel Cancer Institute of New South Wales, Blythe O'Hara řekl: “My to nemusíme nechat osudu. Máme pravomoc snížit naše]riziko rakoviny až o dvě třetiny: jíst zdravou stravu, udržet si zdravou váhu, chránit pokožku a oči před sluncem, cvičití, nekouřit “.

Top 10 tipů, jak předcházet rakovině

Jezte co nejvíce tmavé listové zeleniny. Na hořčík bohatý chlorofyl poskytuje některým druzům zeleniny jejich barvu; čím tmavší listy, tím více živin. Pro zachování či zvýšení těchto živiny zeleninu lehce poduste. Polití  olivovým olejem a s míchání s lehce restovaným česnekem nebo na antioxidanty bohatým salátem zvýší celkový přínos. Vaření nebo mikrovlka zbaví zeleninu většiny živin.
 

Vybírejte organické potraviny, kdykoli je to možné. Vyhněte se geneticky modifikovaných potravinám, dobytku a živočišným produktům ošetřených antibiotiky a hormony, stejně jako ovoci a zelenině s pesticidy. Vždy si důkladně umyjte potraviny a oloupejte je, kdykoli je to nutné.
 

Marinujte maso minimálně jednu hodinu před grilováním. Tím se zabrání vytváření heterocyklických aminů (HCA) při vysokých teplotách - například u spáleného nebo propečeného masa. HCA jsou známé rizikové faktory pro rakovinu.Studie z Kansas State University zjistila, že při grilování můžete snížit HCA až o 87%, pokud zahrnete tymián, bazalku, oregano nebo rozmarýn do vaší marinády.
 

Nevzdávejte se pití kávy nebo čaje. Káva i čaj se ukázaly být užiteční při prevenci rakoviny mozku, rakoviny prsu, rakoviny úst a různých jiných foremrakoviny. Britští vědci zjistili, že pijáci kávy mohou snížit riziko rakoviny až o 40%.
 

Zodpovědně si užívejte slunce.
Přirozenou dodávku vitaminu D-3 v naší kůži lze aktivovat pouze sluncem. Vitamin D-3 chrání proti mnoha druhům rakoviny včetně karcinomu prsu a rakoviny kůže!
To také zvyšuje vaše šance na přežití melanomu kůže. Vystavení pokožky po dobu 15-20 minut tři dopoledníe v týdnu (před 11:00) aktivuje přirozené bojovníky proti rakovině, které máme uvnitř těla. Pokud se chystáte zůstat venku déle než půl hodiny, ujistěte se, že máte opalovací krém a klobouk. Opalujte se zodpovědně! Pokud máte světlou pleť nebo žijete v extrémně horkém nebo chladném prostředí, uvažujte o doplňování vitaminu D-3.

 

Hydratujte organismus.  Zdá se to tak jednoduché. Naše těla se skládají ze dvou třetin z vody. K tomu, aby naše systémy fungovaly efektivně, musíme udržovat správnou hydrataci. Nedostatek vody může vést k únavě, zvýšené tělesné hmotnosti, respiračním problémům, vysokému krevnímu tlaka a cholesterolu, trávicím potížím, poruchám močového měchýře a ledvin, onemocnění kůže a předčasnému stárnutí.
Vědci věří, že pití dostatečného množství vody vypláchne možné rakovinotvorné částice z vašeho systému.

 

Vypoťte toxiny.  Podle kanadské studie ženy, kteří cvičí alespoň 30 minut denně, snižují riziko rakoviny vaječníků o 30%! Můžete také podpořit váš trávicí systém aby pracovat efektivněji na odstranění odpadu z těla. Cvičení je přínosem pro vaše celé tělo - od vaší nálady přes oběh až po dýchání. Když si vytvoříte cvičební program pro 2 - 4 týdny váš mozek to začně považuje za zvyk.
Sedavý styl života, nadváha nebo obézita zvyšují riziko rakoviny, srdečních onemocnění a cukrovky. Podle American Cancer Society obezita je přímo spojena s 20% úmrtími na rakovinu žen a 14% úmrtí na rakovinu u mužů.

 

Přestaňte kouřit. Rakovina plic je nejznámějším důsledkem, ale také se výrazně  zvýšuje riziko rakoviny hrdla a úst, stejně jako rakoviny prsu, děložního čípku, jater a prostaty.
Kouření zhoršuje schopnost těla samo se léčit. Pokud s kouřením skončíte, začne vaše tělo okamžitě napravovat dpoškoyení. Do jednoho roku vaše riziko onemocnění srdce a mozkové mrtvice klesne až na polovinu oproti kuřákovi, a během 15 let vaše tělo a riziko nemoci odpovídá osobě, která nikdy nekouřila.

 
Omezte živočišné tuky ve stravě a zdravé přidejte rostlinné tuky. Podle studie vydané United States National Cancer Institute, živočišný tuk z červeného masa a živočišných produktůjako je máslo, sýr, mléko a zmrzlina zvyšuje riziko rakoviny slinivky břišní. Rakovina slinivky břišní je často fatální, ale můžete snížit riziko tím, že snížíte množství živočišných tuků ve vaší stravě.

Náhraďte nebezpečné tuky zdravými tuky jako jsou ryby, olivový olej, ořechy a semena, olivy a avokáda. Tyto zdravé tuky obsahují vynikající sloučeniny pro tělo, jako jsou omega-3, vitamín E a selen a pomáhají tělu efektivněji vstřebávat další živiny.

Studie ukázaly, že konzumace mononenasycených a polynenasycených tuků snižuje riziko vzniku rakoviny, srdečních onemocnění, cukrovky, obezity a zánětlivých chorob, jako je artritida a Alzheimerova choroba.

Neignorujte vaše tělo. Dávejte pozor na bolest, neobvyklé otoky, neyvyklé zabarvení nehtů a kůže, změny ve stolici...

Přečtěte si více: http://undergroundhealthreporter.com/cancer-proof-your-body/#ixzz3KfRIiHhZ

Související články: 

Komentáře (3)

  • Obrázek uživatele ahaeth
    ahaeth (anonym)

    bylo by docela dobrý si ty články po sobě přečíst a opravit hrubky, když už to vypouštim na veřejnost.

    Led 20, 2015
  • Obrázek uživatele Péťa
    Péťa (anonym)

    bylo by docela dobrý si ty...Ano,to je článek jak od dítěte:-)

    Led 20, 2015
  • Obrázek uživatele !
    ! (anonym)

    Jelikož příčina vzniku rakoviny není známá, není známá ani její prevence. Těch pár obecných blábolů nikomu neublíží.

    Led 23, 2015

Přidat komentář

Reklama

Reklama