Únava vás obírá o pevnou erekci. Jak se konečně pořádně vyspat?

28.8.2017 00:01
Zdraví

Síla erekce je náchylná na tělesnou kondici. Unavený organismus oslabí erekci za pár dní. Nedostatek spánku zpomaluje orgány. Erekce tehdy není pro mozek důležitá, kvůli čemuž ji "vypne", aby tělo nevyčerpávala. - Komerční sdělení.

Pokud příčiny nespavosti odstraníte, v krátkém čase se erekce vrátí.

Problém nastává, pokud pro spánek nemáme podmínky. Výsledkem je chronická únava a problém usnout i v totálním vyčerpání.

Shrnuli jsme nejčastější „zloděje spánku“ a metody, jak se jich zbavit. Spánek je primární lidská potřeba. Pokud nechcete erekci uškodit, podnikněte okamžité kroky.

TIP: Klikněte a ulehčete si výběr doplňku na erekci díky seznamu TOP 10.

 Aktivity, které navodí spánek

1.       Přes den se unavte prací, sportem nebo dobrým sexem. Snadněji usnete.
2.       Naučte tělo stereotypu. Usínejte a vstávejte ve stejnou dobu.
3.       Pokud se dá, vyhněte se práci na směny.

Příprava podmínek vhodných pro spánek

4.       Nestresujte se. Přečtěte si knihu, pusťte klidnou hudbu nebo film.
5.       Žádné zdroje ostrého světla. Tělo by si myslelo, že ještě není noc. Vypněte televizi i mobil.
6.       Před spánkem ležte, aby tělo chápalo, že je čas na spaní a v posteli neseďte.
7.       Složité myšlenky, povinnosti i tradiční „počítání oveček“ nutí mozek bdít. Vypněte mysl.
8.       Hádky před spaním zatíží mysl, což vede k nočním můrám a buzení. Pokud se blíží hádka, odejděte spát do jiné místnosti.
9.       Prášky na spaní jsou nevhodné. Tělo si na ně navykne a bez nich neusne.
10.   Před spánkem vyvětrejte. Vzduch musí být čerstvý.

TIP: 13 letních vlivů. které zaručeně zničí erekci

Večeře a pití před spaním

11.   Jezte málo a ne těžce. Večeřejte nejpozději 2 hodiny před spaním.
12.   Hodinku před spaním vypijte teplé mléko s medem nebo levandulový čaj. Nepijte alkohol!
13.   Pijte málo, aby vás nebudilo nutkání močit.
14.   Před spaním nekuřte. Nikotin nabuzuje mozek.

VÍTE, ŽE: Cirkulaci krve v penisu podpoří kanadské tablety VIMAX?

Klikněte na obrázek a čtěte podrobnou recenzi kanadských tablet Vimax

Odstranění rušivých vlivů

15.   Zkontrolujte lůžko. Proleželé a nerovné matrace tělo ruší. To platí i pro staré peřiny plné prachu. Špatný vzduch podporuje nespavost
16.   Spěte pouze v ložnici. Tělo nemá návyk spát jinde.
17.   Pokud partnerka chrápe, jděte spát jinam. Pokud si chcete udržet erekci a vztah, spánek ve společné posteli vám zaručeně nepomůže.
18.   Pokud vás budí zvuky, kupte špunty do uší a dbejte na jejich čistotu. Špinavé špunty zavedou do ucha špínu a vzniká zánět.
19.   Pokud se vzbudíte, nedívejte se na hodinky. Mysl by zlobil nedostatek času do probouzení.

VÍTE, ŽE:

-          Oslabení erekce postihne každého, kdo kvalitně nespí?

-          Zdravá doba usínání je do 20 minut?

-          Spát potřebujeme minimálně 6 hodin, pokud ne víc?

-          Nejhlubší spánek je mezi 4-5 hodinou ráno? Tělu škodíte, pokud se budíte právě v tomto čase.

-          Dlouhodobý problém se spaním řešte s neurologem. Tělo a erekce potřebují spánek na regeneraci.

TIP: Jak posílit erekci co nejrychleji?

Komerční sdělení.

Přehled komentářů

zobrazit všechny komentáře 

Děkuji za další informace. Osobně jsem se nejvíce inspiroval při...
Adam  |  16.10.2017 16:55

Ano, ale článek psali jiní odborníci a to ze stránky...
Michal  |  27.10.2017 13:02

Článek odkazuje na tablety VIMAX. Pŕímo na stránce jsem našel hezké...
Honza  |  1.11.2017 10:22

zobrazit všechny komentáře

Přidat komentář

 
* *