První elektronická zdravotní pojišťovna

28.4.2014 16:41
Zdraví

OZP svým klientům nabízí nový komfort, včetně stálého přístupu k osobnímu účtu.

 

Dubnová verze portálu VITAKARTA ONLINE od Oborové zdravotní pojišťovny tyto služby svým klientům dává standardně. Stačí se (opět online) registrovat a získat tak přístup do VITAKARTY ONLINE, kde po přihlášení uživatelským jménem a heslem a potvrzení autorizační SMS lze najít elektronickou zdravotní pojišťovnu.

Portál nabízí tři hlavní „okénka“. Zdravotní deník, který ukazuje úplný přehled péče, který klient OZP čerpal, včetně vyúčtování. Klient si sem může ukládat i své lékařské zprávy, snímky z rentgenu nebo CT, zapisovat si aktuální údaje o zdravotním stavu a mnoho jiných dat. VITAKARTA mu také připomene, že by měl absolvovat preventivní prohlídku.

Všichni klienti s přístupem do VITAKARTY ONLINE mají aktivovanou také Asistenční službu OZP. Je k dispozici 24 hodin denně a klientům nabízí co možná nejefektivnější kontakt se zdravotníkem. Náročnou cestu k lékaři, hodiny čekání v ordinaci a zbytečné nervy může ušetřit odborník dostupný na telefonní lince. Služba nemá suplovat linku rychlé lékařské pomoci, jejím posláním je především nabídka konzultace.

VITAKARTA ONLINE nabízí také benefitový program VITAKONTO, který umožňuje čerpat příspěvky z fondu prevence na nejrůznější aktivity související se zdravým životním stylem. Jeho uživatelské prostředí je velmi přehledné. Na jedné straně je možné sledovat, za co lze kredity získat a jejich aktuální stav, na druhé straně má klient k dispozici katalog programů, které může využívat.

Pro klienty je k dispozici řada administrativních funkcí , jejichž prostřednictvím je možné nahlásit změnu adresy či bankovního spojení, narození dítěte a řadu dalších údajů. Podnikatelé mohou podat Přehled OSVČ - třeba i na poslední chvíli. Mohou také zjistit, zdali pojišťovně něco dluží a pojistné uhradit i platební kartou.

Další z možností portálu VITAKARTA ONLINE je cestovní pojištění, které lze sjednat online už od 8 korun na den pobytu a které přináší jistotu, že v případě nenadálých zdravotních obtíží bude o klienta postaráno.