21.3.2002 00:00
Zdraví
Mírné zvýšení příjmu vápníku snižuje riziko rakoviny tlustého střeva. Vyplývá o z americké studie, o níž informovali vědci z harvardské lékařské školy v dnešním vydání odborného časopisu Journal of the National Cancer Institute.
linkuj | google | vybrali SME komentovat | tisknout | doporučit
20.3.2002 00:00
18.3.2002 00:00
7.1.2002 00:00
29.11.2001 00:00
28.11.2001 00:00
7.11.2001 00:00
27.9.2001 00:00
26.9.2001 00:00
6.8.2001 00:00
26.2.2001 00:00
7.1.2001 00:00
19.9.2000 00:00
23.4.2000 00:00
16.2.2000 00:00
1.1.2000 00:00
17.5.2012 00:01
3.5.2012 00:01
1.5.2012 00:01
25.4.2012 00:01
23.4.2012 00:01
20.4.2012 00:01
19.4.2012 00:01
17.4.2012 00:01
13.4.2012 00:01
12.4.2012 00:01
Komentářů: 5793 | Poslední komentář: 17.5.2012 11:26
Komentářů: 228 | Poslední komentář: 17.5.2012 11:23
Komentářů: 147 | Poslední komentář: 17.5.2012 11:18
Komentářů: 554 | Poslední komentář: 17.5.2012 11:14
Komentářů: 2307 | Poslední komentář: 17.5.2012 11:12
| Doktorka.cz | Databáze | Diskuze | Nákupy | Další |
|---|---|---|---|---|
ISSN 1213-1903 | © 1999-2011 Vitamins Cosmetics s.r.o. | Kontakt | Reklama | RSS | Právní doložka
Realizace PragueBest | Redakční systém