26.3.2002 00:00
Zdraví
Pravidelné pití asi dvou šálků kávy denně nemá významný vliv na vznik zvýšeného krevního tlaku. K takovému závěru došli američtí vědci z univerzity Johnse Hopkinse, jejichž studie vychází z více než 30 let trvajících výzkumů.
linkuj | google | vybrali SME komentovat | tisknout | doporučit
1.6.2001 00:00
8.8.2000 00:00
17.5.2012 00:01
3.5.2012 00:01
1.5.2012 00:01
25.4.2012 00:01
23.4.2012 00:01
20.4.2012 00:01
19.4.2012 00:01
17.4.2012 00:01
13.4.2012 00:01
12.4.2012 00:01
Komentářů: 2307 | Poslední komentář: 17.5.2012 11:12
Komentářů: 35 | Poslední komentář: 17.5.2012 11:12
Komentářů: 530 | Poslední komentář: 17.5.2012 11:08
Komentářů: 2556 | Poslední komentář: 17.5.2012 11:06
Komentářů: 1026 | Poslední komentář: 17.5.2012 11:04
| Doktorka.cz | Databáze | Diskuze | Nákupy | Další |
|---|---|---|---|---|
ISSN 1213-1903 | © 1999-2011 Vitamins Cosmetics s.r.o. | Kontakt | Reklama | RSS | Právní doložka
Realizace PragueBest | Redakční systém