Pozor na předávkování paraceamolem, je obsažen v mnoha lécích

Pozor na předávkování paraceamolem, je obsažen v mnoha lécích

26.2.2018 00:01  |  Zdraví

V poslední době se hodně hovoří o nebezpečí vzájemného působení různých léků, kdy kombinace různých účinných látek může způsobit nečekané komplikace. Ty ale mohou nastat i mezi léky se stejnou účinnou látkou, kdy třeba jen ?nevíme?, že se v druhém přípravku nachází stejná látka, kterou už jsme si vzali v jiném léku dříve. Typickým příkladem paracetamol - lék proti horečce a bolesti. V Evropě i USA jsou každoročně popisovány tisíce intoxikací. Jen toxikologické informační středisko VFN a 1. LF UK v roce 2015 konzultovalo 524 případů předávkování paracetamolem. ... celý článek

Komentářů: 2 | Poslední komentář: 26.3.2018 18:02

Komentáře

reagovat 26.3.2018 13:51 - Monika

Bohužel i v nemocnici může zdravotnický personál udělat chybu a způsobit vážné poškození - viz. http://tn.nova.cz/clanek/eliaska-omylem-predavkovali-v-nemocnici-v-moste-bojuje-o-zivot.html

reagovat 26.3.2018 18:02 - Petr

Je smutné, když zhodnocení vlivu na pacienta musí dělat (podle článku) místo lékaře lékárna. Svědčí to o vysoké úrovni našich lékařů.

Přehled komentářů

zobrazit všechny komentáře 

Bohužel i v nemocnici může zdravotnický personál udělat chybu a...
Monika  |  26.3.2018 13:51

Je smutné, když zhodnocení vlivu na pacienta musí dělat (podle článku)...
Petr  |  26.3.2018 18:02

zobrazit všechny komentáře

Přidat komentář

 

Reaguji na komentář - nereagovat

* *