Poškození způsobené léky

26.1.2000 00:00
Zdraví

Pacient si nechal vypálit bradavice. Za dva roky na to měl horečku se zvětšením uzlin a nemohl nějakou dobu pracovat. Trpěl také bolestmi kloubů na prstech.

Následující příběh je popis skutečného případu. Pacient si nechal vypálit bradavice. Za dva roky na to měl horečku se zvětšením uzlin a nemohl nějakou dobu pracovat. Trpěl také bolestmi kloubů na prstech. Za další dva roky se mu na kůži objevily velké rudé skvrny, které byly potlačeny steroidy.

Poté se u něj rozvinula ulcerativní kolitida a chronická únava. Léky, které pacient užíval na kolitidu, vyvolaly systémový lupus erytematodes, což znamená vážné poškození imunitního systému.
Je to příklad systematického potlačování symptomů pomocí léků, aniž by si onen člověk uvědomil, že se jeho stav neustále zhoršuje. Než přišel za mnou, byl šest měsíců neschopen práce pro chronickou únavu. Jedna dávka správného homeopatického léku mu přinesla okamžitou úlevu. Když se to dověděl jeho lékař, prohlásil, že jde o náhodu.
Lékové poškození je vážný problém, který není doceňován ani pochopen.

zdroj: Homeopatická samoléčba - Peter Chappell

Přehled komentářů

zobrazit všechny komentáře 

Mila Veroniko, chtel bych vam poslat vice informaci o SLE. Na serveru...
Karel  |  27.3.2003 22:51

ANI JÁ NEVÍM CO SI MÁM POČÍT.SLE MI VYVOLALA GYN. OPERACE.POTVRDILA SE Z...
ŽOLÍK  |  2.10.2005 23:30

Milý Karlepotýkámse s tímto neřádem a mohu ostatní čtenáře ujistit,...
Markéta  |  24.9.2009 01:40

správné znní stránek o lupusu je: www.lupusinky.estranky.cz nebo...
síma  |  8.11.2010 18:04

Léky jen potlačují symptomy jedné nemoci a často způsobují nemoci jiné.
Jarda  |  3.10.2017 12:01

zobrazit všechny komentáře

Přidat komentář

 
* *