Jak zamaskovat probdělou noc

23.6.2015 00:01
Zdraví

Čeká vás důležitý meeting a vy se cítíte spíše na to, že byste zůstali celý den v posteli? Přečtěte si následující tipy, jak se dostat do formy:

Stává se to často a každému. Ať už jste byli na oslavě narozenin, sledovali zápas v hokeji nebo se jen obávali náročného úkolu, který před vámi následující den stojí, tu a tam se ráno vzbudíte a necítíte se fit. Pokud máte ovšem podat nějaký výkon, kor například v práci, vaše pečlivě zvolená výmluva pravděpodobně nikoho zajímat nebude, i kdyby to nakonec výmluva nebyla. Dobrá zpráva je ta, že i žalostný vzhled lze na pár hodin zamaskovat.

Nastartujte organismus vydatnou snídaní, a to i v případě, že nejste zvyklí snídat nebo máte stále žaludek na vodě. Zvolte snídani bohatou na sacharidy, které vám doplní potřebnou energii, a hned po probuzení doplňujte tekutiny. Zapomeňte na klasickou ranní kávu a zvolte raději zelený čaj, který má mnohdy mnohem více povzbuzující účinky.

 Při ranní hygieně se zhluboka nadechněte a místo teplé sprchy, která vás spíše ukolébá ke spánku, pootočte kohoutkem směrem k modré barvě. Rozproudíte tím krevní oběh a tělo i mysl budou fungovat dříve.

Pokud ani tak nevypadáte k světu, zamaskujte nedostatky za pomocí líčidel. Ano, i muži zde mají dovoleno sáhnout alespoň po korektoru pod oči. Například po pobytu v baru je pleť nezdravě lesklá a vysušená. Dopřejte ji tedy potřebnou hydrataci a mírný makeover. Oteklých očí se zbavíte pomocí studené vody, a pokud je máte podrážděné a unavené, sáhněte po kapkách do očí se zvlhčujícím účinkem.

 Pomoci mohou i potravinové doplňky obsahující adaptogeny, což jsou rostlinné produkty zvyšující odolnost organismu proti stresovým situacím, jako je zranění, úzkost nebo tělesná únava,zlepšují schopnost odolávat změněným podmínkám (adaptovat se na ně, přizpůsobit se jim), zlepšují kondici nervového systému (např. jej tonizují, uklidňují, zvyšují jeho odolnost), zlepšují pracovní či sportovní výkonnost a zvyšují odolnost proti fyzické a psychické zátěži. Patří mezi ně  např. korejský, sibiřský, americký a indický ženšen (ashwagandha) , rozchodnice růžová, kustovnice čínská, astragalus - kozinec blanitý a další.

Pokud se potýkáte s následky kocoviny, pomůže vám lok šťávy z celých listů aloe vera, která uklidní podrážděný trávicí trakt a posilní vaše játra.

Nejdůležitějším krokem je však z té postele opravdu vstát, abyste již zmíněné kroky mohli vůbec podstoupit. Pro všechny případy si tedy pojistěte několik budíčků a vězte, že ten den nějak přežijete stejně tak, jako jste už přežili stokrát předtím.

Přidat komentář

 
* *