Jak dlouho si zdřímnout, aby z toho měl mozek největší užitek

21.11.2014 00:01
Zdraví

Zdřímnutí může být skvělé! Ale někdy, když se probudíte po spánku, máte pocit, že jste omámení a více unavení, než jste byli před zdřímnutím. Proč se to stalo?

Podle Dr. Michaela Breuse když zdřímnutí trvá déle než 30 minut, můžete skončit v hlubokém spánku.

Už jste si šli někdy zdřímnout a cítili se hůř, když jste se probudili? Je to proto, že jste spali příliš dlouho a dostali see do fáze spánku, ze která je velmi obtížné se probudit “

Zdřímnutí může být vnímáno jako rychlý restart nebo podnět pro mozek.  Odborníci  na spánek naznačují, že 10-20 minutové zdřímnutí vám může poskytnout rychlou dávku osvěžení a duševní jasnosti, když nemáte moc času. Toho lze využít po celý den či v noci nebo, když víte, že budete muset řešit něco důležitého a budete potřebovat větší bystrost.

Čtěte více na http://www.sun-gazing.com/long-nap-biggest-brain-benefits/#qM8iKMBYrAOJZT4w.99

Přehled komentářů

zobrazit všechny komentáře 

ku.rva jak na 10 min usnu
hhh  |  21.11.2014 11:49

Spím několikrát za den mívám i mikrospanky
andrea  |  24.11.2014 22:17

zobrazit všechny komentáře

Přidat komentář

 
* *